Skargi i wnioski

800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

Przyjmowanie skarg i wniosków przez Dyrektora oddziału NFZ w Olsztynie

W sprawach skarg i wniosków Dyrektor oddziału przyjmuje klientów w poniedziałki
w godzinach 14.00-18.00
po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

 

Skargi i wnioski można wnosić pocztą elektroniczną na adres:

kancelaria@nfz-olsztyn.pl

Skargi i wnioski rozpatrywane są w Wydziale Obsługi Klientów

ul. Głowackiego 14

10-448 Olsztyn

 

Skargi i wnioski przyjmuje Dyrektor  Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie

 od poniedziałku do piątku w godzinach od 14°° do 15°°

po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 89 623 21 38